torsdag 1 oktober 2009

Vi tappade mot Danmark och möter Österike imorrn

Jocke förlorade mot Kristian Frost tight 3-0. Sällan sett ngn som kämpa som Jocke men det räkte inte. Själv mötte jag Rasmus Nielsen och fick inte till spelet i första game. Väl i andra började jag spela bra. Enligt min uppfattning hade jag intiativet, ledde hela gamet men efter att Rasmus satte ett par brutal nicks förlorade jag även andra. In fick jag verkligen press på dansken och kände även att han började tröttas. Hade nu 10-6 som jag efter 7 gamebollar till mig tappade 16-14. Sjukt besviken då det kändes som jag hade den. Starkt o bra av Rasmus Nielsen som höll i.. Sista matchen som var dead robber vann Andre enkelt 2-0 , 11-5, 12-9. Andre spelade riktigt bra. Så vi får ta allt bra med oss och sikta på att slå Österike imorrn..
Nu är Rasmus Hult tillbaka och laget tills imorrn blir Rasmus, jag och Andre. sov gott

2 kommentarer:

  1. Det var kul att höra att det var såpass tight mellan dig och Rasmus och även i Jockes match! Kul också att André spelade bra så att det finns bra saker att ta med sig.

    Lycka till mot Österrike idag!

    Ps

    Det är lite jobbigare att kommentera på din sida eftersom man måste logga in på ett eller annat sätt. Det finns inget man kan göra åt det va?

    SvaraRadera
  2. Thanx
    Vad är det för inloggning som krävs?
    Bh/CJ

    SvaraRadera