söndag 27 september 2009

VM 2009 Odense premiär match mot Syd Afrika seedade 6

Nu har internet börjat fungera och Rasmus vår 1:a spelade fantastiskt o vann första matchen 3-1 mot Stephen Coppinger rankad 57 i världen på CC glasbanan. Hann förlorade första och tog sedan 3 raka. Sjukt starkt. Sen gick Jocke Larsson vår 3:a in och det blev för tufft mot deras 9o rankade Clinton Leewu och det blev torsk 0-3. Clintan var blixt snabb och spelade även snabbt o missade extremt lite.. Så, var det min tur och jag hade verkligen chansen men fick inte till det och förlorade 0-3 mot Jesse Engelbrecht rankad 73. Lite besviken är jag allt på min match då jag både i matchen o efteråt kände att det var jämnt spel och att han kändes slåbar (för mig). Skulle säga att jag inte fick till pressen/längden tillräkligt och därmed heller inte mitt spel o mina bästa slag. /CJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar