söndag 31 maj 2009

Avslutningen blev lite galen.

Tappade första mot Sam 3-1. Inte så nöjd med det hade 10-6 i 3:e och hamna bak och blev trött. Tight sista men lite klen i slutet han spela bra. Sen vila jag 1.30h alltså gick in mot ungersk kille Marten S. Kl. 1615 o Galet var ju tvungen att hinna med tåget 17.20. Spelade bra klev upp i banan och lyckedes knipa 3:e fast gameboll emot mig. Tittade på kl och den var 16.54 när jag gick in i 4:e o fick racket på näsan så de börja blöda typ 17.01. Fick stopp på det o in hade då 6-4. Långa rallys med lets. Lyckades i alla fall dra in ett par shots (chansa lite) o matchboll i nick.. puh puh.. 11-7. o kl. var nog 17.13 sprang sen till bilen i matchpuls i extremt blöta kläder med packning. Vidare körde belgarn jäkligt fort o hann på minuten. På tåget mot bryssel körde jag trippel raggar dusch. De mitt emot trodde att jag är uteliggare. Galet...

Missade sen flyget i alla fall så fick ta ett senare med SAS till Cphg o byte till Sthlm kom hem kl. 01.30. segt! Såg sen att Gaultier plockade hem rasket. Han e vekligen grym. Spelar sjukt tight, tar allt (nästan) och kan i stort sätt nästan slå avgörande slag från alla lägen. Shit

Kollade även en del på Lincou han är också extremt snabb, explosiv o slår bollen alltid rätt. Riktigt inspirerande o kul att se dem. /CJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar